|

Ajudes Pyme Digital i Pyme Innova 2025 Cambra de Comerç

El programa Pyme Digital y el programa Pyme Innova són iniciatives de la Cambra d’Espanya juntament amb les Cambres de Comerç, entre les quals Cambra Mallorca, i amb el suport econòmic de Fons Europeus i la Direcció General de Recerca, Innovació i Transformació Digital del Govern dels Illes Balears.

Pyme Digital

Pyme Digital és un programa que té com a objectiu impulsar la incorporació sistemàtica de les tecnologies de la Informació i la Comunicació a l’activitat habitual de les pimes, com a eines competitives claus en la seva estratègia, així com maximitzar les oportunitats que ofereixen per a millorar la seva productivitat i competitivitat.

El programa s’articula en dues fases:

  • Fase 1: Assessorament gratuït especialitzat i individualitzat. Un tutor, t’ajudarà en el diagnòstic de necessitats, en la identificació d’oportunitats de millora i recomanacions per a la implantació de solucions pertanyents a les tres línies d’actuació que contempla el programa.
  • Fase 2: Pla Personalitzat d’Implementació, amb els proveïdors seleccionats lliurement per l’empresa.

Hi haurà 5 empreses beneficiàries del programa 2025 i l’adjudicació d’ajudes es realitza per estricte ordre d’entrada.

📅 Termini de presentació de sol·licituds: De l’11 d’abril al 30 de juny de 2025.

📌Més informació

📜 BOIB

Pyme Innova

El programa Pyme Innova té per objecte impulsar la innovació, com a eina competitiva clau en l’estratègia de les pimes, així com millorar la productivitat i competitivitat de les empreses. El programa ofereix a les cinc empreses participants suport individualitzat i personalitzat en funció de les necessitats de l’empresa i ajudes per a implementar els plans de solucions innovadores.

El programa s’articula en dues fases:

  • Fase I: assessorament: diagnòstic assistit en innovació. En aquesta fase se li realitza un diagnòstic assistit en matèria d’innovació a l’empresa, que li permet conèixer la seva competitivitat. Aquesta fase de diagnòstic no tenen cap cost per a l’empresa. El diagnòstic és totalment gratuït per a l’empresa.
  • Fase II: implantació de solucions innovadores. Una vegada finalitzada la fase anterior, es farà costat econòmicament a les pimes en la incorporació de solucions i mètodes de gestió de la innovació derivats de les recomanacions efectuades en el diagnòstic.

Hi haurà 5 empreses beneficiàries del programa 2025 i l’adjudicació d’ajudes es realitza per estricte ordre d’entrada.

📅 Termini de presentació de sol·licituds: De l’11 d’abril al 30 de juny de 2025.

📌Més informació

📜 BOIB